vineri, 27 februarie 2009

Echografie

Pana ieri am avut mari emotzii... Mi-era frica sa nu se refaca acel chist... brrr... Ma luase durerea de caaap!!!
Totusi, pancreasul este bine (zice d-na doctor) - desi este cu "contur neregulat" si are "structura usor neomogena" , ci-ca ar fi de la aderentze un pic mai "congestionat"... Acum am realizat si eu, cand a spus ca are diametrul 23 mm... cat e de mic... Viermisorul ala sa fie atat de important si sa pricinuiasca atat de mari probleme...

Alta problema ar fi fierea - ma ingrijoreaza!!! Are peretzi grosi, septata infundibular, cu reziduu biliar 4 mm. Pai daca ii astupa canalele catre pancreas... nu vreau sa ma gandesc...

Apoi, un rinichi plin de pietricele...  Rowachol?

Ma rog... Am programare la doctoritza generalista pt tratament. Vom vedea...

Niciun comentariu: