vineri, 27 februarie 2009

DIAGNOSIS - centru' lu peşte

Aaaa... era sa uit!

MARE ATENTIE  in cazul in care va faceti programare la Clinica Medicala DIAGNOSIS!!!

Sunati periodic si convingeti-va ca programarea Dvs. este inregistrata.

Am facut o programare pt. mama  din NOIEMBRIE!!! Mi-au spus ca ma pot programa numai pe 25 februarie cel mai devreme. Am zis ok... asta este.  Acum cateva zile, am sunat sa vad daca sunt in continuare programata si mi s-a spus ca da, dar Dl. Dr. Adrian Pop (la care aveam programare pt ecografie) nu este pe 25 februarie la clinica.  

Asadar, domnisoarele nici nu aveau de gand sa ma anunte. Am intrebat daca ma vor programa din nou  peste 3 luni  si mi-au zis ca nu dar ma vor suna pe 26 pt reprogramare.
Pe 26 nu am primit nici un telefon.  Am sunat azi (dupa ce eu am ales alta clinica, urgent, ca nu puteam sa stau dupa ei) ca sa vad si eu cam pana unde vor merge cu nesimtirea.  Nici nu mai aveau datele mele inregistrate!!!! Am povestit cum sta treaba si mi-au spus ca ma vor suna din nou. Astept si va tzin la curent. INCREDIBIL !!! Poti sa mori si n-au nici o problema!!! Alesesem aceasta clinica special pt. ca mama mai fusese in tinerete la acest doctor foarte bun si pentru ca au un echo 4 D de ultima generatie (350 RON - echo)   

Niciun comentariu: