vineri, 21 noiembrie 2008

21.11.2008

Am luat azi rezultatul!!! M-am dus la 11.30... am vrut sa ma intoc de la poarta spitalului...
Deci... Dr. Vlad Herlea ... omul extremelor... cred ca este un om ori foarte iubit ori foarte urat... In orice caz, nu-i indiferent nimanui... :-)) Deci... eu l-am iubit azi...

Rezultatul este asa:

1. Limfoganglioni cu aspect imunoreactiv
2. Formatiune tumorala chistica pancreatica prezentand leziuni histopatologice de chistadenom papilifer seros cu arii focale de displazie moderata si severa.
3. Piesa de splenopancreatectomie de totalizare cu aspect morfologic conservat; fara modificari histopatologice.

Aleg sa cred asta pt. moment... Nu mai conteaza ca in clasificarile leziunilor pancreatice io n-am auzit de chist papilifer seros... ci doar seros sau mucinos (care poate fi papilifer)... Nu conteaza ca pe tomografia aia nu arata a chist seros, adica era unilocular si nu arata ca un fagure de miere... ci arata ca un chist mucinos cu protuberantze nodale intramurale...
Vreau sa cred... Vreau sa cred ca totul este bine. Vorba maica-mii... "Macar sa mor de altceva..."



Ruciune de mulţumire pentru binefacerile primite de la Dumnezeu

Doamne, Iisuse Hristoase, Dumnezeul nosteu, Dumnezeule a toată milostivirea, care ai nemăsurată milă, nespusă şi neajunsă iubire de oameni, căzănd acum către a Ta slavă, cu frică şi cu cutremur, aduc Ţie mulţumire pentru binefacerile de care m-ai învrednicit pe mine nevrednicul robul Tău. Te slăvesc, Te laud şi te cănt ca pe un Domn, Stăpân şi făcător de bine. Şi iarăşi căzănd înaintea Ta, îţi mulţumesc şi cu smeremie mă rog nemăsuratei şi negrăitei Tale milostiviri, ca şi de acum înainte să-mi dăruieşti faceri de bine, ca să sporesc în dragostea de Tine şi de aproapele meu. Izbăveşte-mă de tot răul şi necazul. Daruieşte-mi linişte şi mă învredniceşte ca în zilele vieţii mele totdeauna să-Ţi aduc şi să grăiesc şi să cănt cele preabune Tatălui şi Fiului şi Duhului Sfănt, acum şi pururea şi în vecii vecilor. Amin.



RUGACIUNE DE MULTUMIRE
Doamne Iisuse Hristoase, Dumnezeul nostru, Dumnezeu milostiv si indurator, a carui dragoste pentru oameni nu are margini; ma inchin gloriei Tale cu teama si cuviosie, ca sa-Ti multumesc pentru tot ce mi-ai dat, mie robului Tau.
Glorie Tie Doamne, Te laud si iti cant, Stapane si Binefacatorule.
Din nou ingenunchez in fata Ta, ca sa iti multumesc pentru mila si bunatatea Ta, si ma rog ca si de acum inainte sa faci minuni pentru mine, pentru ca dragostea mea pentru Tine, si pentru semenii mei sa creasca.
Scapa-ma de toate relele si de toate nevoile.
Da-mi liniste si pace, in toate zilele mele, ca sa pot multumi Tatalui si Fiului si Sfantului Duh, acum si in vecii vecilor.
Amin.

Niciun comentariu: